"Mucha gente pequeña, en lugares pequeños haciendo cosas pequeñas, puede canviar el mundo"

dissabte, 31 de maig del 2014

Tota la veritat dins meu

Hola!
Acabo de tornar de Polònia, on he anat d'intercanvi, per tant he estat mooolts dies sense poder escriure res en el blog.
He passat uns dies fantàstics en un lloc preciós i amb la millor gent i he tingut uns dies plens d'activitat, per tant no he pogut llegir gaire.
Tot i això, entre vols d'avió i nits llargues, he llegit un parell de llibres.
Aquí us deixo la ressenya d'un d'aquest llibre, que em va deixar una amiga.

Llibre: Tota la veritat dins meu
Autora: Julie Berry
Tradució: Montse Molist Forcada
Any: 2014
Idioma original: Anglès
Editorial: Cruïlla
Sinopsi:
Judith i la seva millor amiga van desaparèixer del seu poble, Roswell Station. Quatre anys després solament Judith torna, encara que mutilada per a tota la vida. En els dos últims anys, Judith és repudiada i ignorada per la seva família i amics, incapacitada per parlar, viu com un fantasma a la seva pròpia casa, però en silenci mostra els seus pensaments cap al noi del que està enamorada des de sempre, el seu amic de la infància, Lucas. Quan el seu poble és atacat, els secrets enterrats sortiran a llum i Judith és forçada a triar: continuar vivint en silenci, o recuperar la seva veu, fins i tot si significa canviar el seu món i les vides dels quals l'envolten.
Opinió personal:
M'ha encantat!
El vaig veure a la taula d'una amiga, la portada em va crida l'atenció, vaig llegir-ne la contra portada, on no hi havia la sinopsi que us he posat més amunt, i el vaig fullejar una mica.
Em tenia força intrigada, ja que no s'assemblava a res que hagues llegit fins al moment, per tant li vaig demanar a l'amiga si me'l podria deixar pel viatge.
M'ha encantat.
És una mica estrany perquè està escrit com una carta cap al seu enamorat. Pateixes una mica per la Judith, la protagonista, perquè veus com la tracta la gent, tenint-la per ximple, i tot el que ella aguanta.
Enganxa molt, perquè a cada pàgina descobreixes una nova part de la història de la noia, des del seu captiveri de quatre anys fins a la seva vida anterior i a cada part apareixen més misteris i resolucions que ho canvien tot.És genial.
Al principi només tens estima per la Judith, però de mica en mica, hi forçats pels esdeveniments, hi ha altres personatges que acabes estimant.
La mare, per exemple, al primer moment és odiosa, però de mica en mica t'adones que tampoc és tan dolenta, o el Lucas, que al principi és perfecte i poc a poc deixa entreveure els seus defectes.
A més, encara que al principi no es noti gaire, amaga una història d'amor super emocionant i difícil.
El recomano moltíssim a tothom, enganxa, emociona i enamora!

4 comentaris:

  1. Una meravellosa historia que tothom hauría de llegir.
    Una forta abraçada desde el Sótano de los Sueños.
    ;))

    ResponElimina
  2. És una història molt dura però al mateix temps t'atrapa completamente. A mi em va sorprendre moltíssim.

    ResponElimina
    Respostes
    1. A mi també em va sorprendre moltíssim, aixó si, positivament!

      Elimina