"Mucha gente pequeña, en lugares pequeños haciendo cosas pequeñas, puede canviar el mundo"

dissabte, 12 d’octubre del 2013

El petit príncep

Avui m'agradaria parlar-vos d'un dels llibres que crec que has de llegir al menys un cop a la vida.
És un llibre que canvia la vida i et fa pensar moltissim.
Llibre: El petit príncep
Autor: Antoine de Saint-Exupéry
Tradució: Anna i Enric Casassas
Any: 1990
Idioma original: Frances
Editorial: Salamandra
Sinopsi:
Publicada el 1943, amb les il.lustracions del mateix autor, és l'obra més coneguda d'A. Saint-Exupéry. Es tracta d'un llarg conte on un aviador, que s'havia perdut al desert, explica el viatge d'un petit príncep per un univers imaginari però proper, i els encontres que manté amb diferents personatges. És una gran faula sobre la recerca permanent de l'home i que posa de manifest, amb un to poètic, alguns dels trets que ens fan humans


com l'amistat, la bondat, la fidelitat, la tendresa, la imaginació, l'entusiasme pel coneixement, la por, la vanitat, les obsessions...Actualment, és una lectura gairebé obligada per als nens de tot el món, però també és apropiada per als més grans.
Opinió personal:
És un llibre precios i, com ja he dit abans, s'han de llegir obligatoriament. T'emociona del principi fins al final i et marca de per vida.

El protagoniste és inocent i molt dolç i la historia és narra ambu molta tendresa.
A més ha més és un llibre en el que sempre trobes coses noves i que el llegeixis de petit o de gran t'enganxa i emociona igual.
Altres opinions:
Lia: 
Gran llibre!!!Qui no s'ha llegit aquest llibre que no arriba a les 100 pàgines ple de rao, escrit d'una manera dolsisima i tendre????
Personatges super rodons, que t'entren al cor amb una facilitat INCREÏBLEEE!!!!
La veritat es que no se que més puc comentar sobre aquest FANTASTIC llibre!!!Es que no em surt res, a part de dir que l'escriptor de nom impronunciable  m'encanta, l'adoro i l'idiolatro com si fos un deu...

1 comentari:

  1. jo me'l vaig llegir quan era més petita, i em va agradar molt.
    Estic molt d'acord amb tu en la teva ressenya, sobretot de que et marca per vida!
    Molt bona entrada, he disfrutat molt llegint : P
    http://escapefromrealityanaid.blogspot.com.es/

    ResponElimina