"Mucha gente pequeña, en lugares pequeños haciendo cosas pequeñas, puede canviar el mundo"

dilluns, 23 de desembre del 2013

Peter Pan

Hola! Aquest cap de setmana m'he acabat un llibre que ja feia temps que tenia moltes ganes de llegir: Peter Pan.
No m'ha defreudat gens! És fantàstic!
Llibre: Peter Pan
Autor: J.M. Barrie
Traducció: Maria Antònia Oliver
Any: 2013
Idioma original: Anglès
Editorial: Edicions 62
Sinopsis:
La senyora Darling s'endú una gran sorpresa quan descobreix que la seva filla Wendy coneix en Peter Pan i n'ha parlat als seus germans. Però la sorpresa de la senyora Darling encara és més grossa quan descobreix que en Peter Pan, el nen que no vol créixer, és de debò. I és de debò també, que la Wendy, en John i en Michael aprenena volar, i se'n van a la terra de Mai-més, i s'enfronten als terribles pirates, i en Peter Pan talla la ma al capitàJames Hook i el dóna a un cocodril...
Opinió personal:
És un llibre preciós, ja que explica aquells petits detalls que fan tan especials les coses més simples i que només acostumen a percebre els nens.
Tot està explicat molt dolçament i això el fa més agradable en llegir-lo.
M'ha encantat i trobo que és un llibre que tothom ha de llegir almenys un cop a la vida, ja que et fa entendre que els nens potser no volen la vida que els adults volen per ells i que el món pot ser més bonic amb imaginació.

Altres opinions:
Lia: 
Efectivament m'ha encantat. Està escrit d'una manera tan dolça i delicada, que te n'enamores al primer cop d'ull. Està ple de magnífiques frases, d'aquelles per posar-se'les d'estat al gmail. Molt recomanable per tothom, sobretot si teniu germans petits, jo li vaig llegir a la meva germana amb veu alta. La veritat es que m'ha arribat al cor.

2 comentaris:

  1. Ei, moltes gràcies per fer-me publicitat!!! ;)
    Es que lo valgo!!!

    Lia
    BON NADAL!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que volies? Que no poses l'opinió de la GRAN fan de Peter Pan? ;)

      Bon nadal!

      Elimina