"Mucha gente pequeña, en lugares pequeños haciendo cosas pequeñas, puede canviar el mundo"

dissabte, 12 d’abril del 2014

Quan m'atrapis

Hola!
Avui que tinc temps(JA SÓN VACANCES!!!)estic aprofitant per fer entrades de llibres que encara no havia tingut temps d'entrar, però també aprofitaré per entrar la ressenya d'aquest llibre, que em vaig acabar ahir.
Resulta que una tarda d'aquesta setmana que em sobrava temps vaig passar per la biblioteca del meu poble, sense intenció d'agafar res, però vaig trobar un parell de llibres que no vaig poder evitar agafar. Un d'aquests és el que ara ús presentaré.
No n'havia sentit a parlar mi, però el títol em va fer entrar unes ganes boges de llegir-lo.

Llibre: Quan m'atrapis
Autora: Rebecca Stead
Tradució: Anna Mauri Batlle
Any: 2009
Idioma original: Anglès
Editorial: La Magrana
Sinopsis:
Quan fan sisè, la Miranda i el seu millor amic Sal ja saben perfectament com moure's pel seu barri de la ciutat de Nova York. Saben on poden anar sense que els passi res dolent, com a la botiga de queviures, i saben amb qui han d'evitar creuar-se. Com per exemple amb el boig de la cantonada. Però les coses comencen a complicar-se. Un noi pega en Sal pel carrer sense cap raó, i més tard aquest es distancia de la Miranda sense motius aparents. La clau del pis, que la mare de la Miranda guarda amagada per emergències, ha desaparegut. I després arriba una nota misteriosa, escrita amb gargots en un paperet: Vinc a salvar la vida del teu amic i la meva pròpia. Les notes continuen arribant, i la Miranda s'adona a poc a poc que qui sigui que les deixa sap coses que no hauria de saber. Cada missatge l'apropa més a creure que només ella pot evitar una mort tràgica. Fins que la darrera nota li fa pensar que potser és massa tard.
Opinió personal:
M'ha encantat!
El vaig agafar més que res perquè el títol em va cridar moltíssim l'atenció, sense saber molt bé de què anava. No m'ha defraudat.
Al principi no entens molt bé que està passant, et parla de la seva mare, d'una carta i està tot explicat de manera que ho entengui una persona que no saps qui és, però de mica en mica vas descobrint el sentit de què al principi no entenies. Crec que això, encara que sembli estrany, et fa enganxar molt a la historia, perquè sempre vols saber per què a dit tal cosa o tal altre.
Enganxa molt i la història que explica és molt interessantSembla mentida que en un llibre d'aquesta mida(188 pàgines) pugui canviar tot de la manera que ho fa.
El recomano moltíssim!

2 comentaris:

  1. Jo me le llegit i es *-*...Em va E-N-C-A-N-T-A-R!!!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Siii!!
      Potser és una mica extrany però és fantàstic!

      Elimina