"Mucha gente pequeña, en lugares pequeños haciendo cosas pequeñas, puede canviar el mundo"

dijous, 27 de febrer del 2014

Cicatrius de 1714

Eii!!
Fa un temps vaig guanyar un llibre del Ql?, però com que, com ja vaig dir en l'última entrada, tenia moltíssimes coses per llegir.
Jo no estava molt segura de si aquest llibre m'agradaria, perquè encara que fes bona pinta, hi ha vegades que els llibres històrics és fan una mica pesats.
Aquest, com ja m'imagina quan vaig participar en el concurs per guanyar-lo, no m'ha defraudat.
Aquí us deixo la ressenya:

Llibre: Cicatrius de 1714
Autor: Andreu Martín
Any: 2013
Idioma original: Català
Editorial: Bromera
Premis: Premi Ciutat de Badalona de Narrativa Juvenil 2013
Sinopsis:
El 3 d’abril de 1714, quan les bombes comencen a caure sobre Barcelona, Bernat Sistach descobreix amb horror la bestialitat de la guerra. En una ciutat plena de banderes amb el lema «Viurem lliures o morirem», Bernat no entén que la seva família es traslladi a Badalona per seguretat. Convençut que el pare és un traïdor i que fugir és de botiflers i covards, el noi sent una atracció irresistible pel món dels espies. Sospita que una de les criades passa informació sobre els enemics, però no pot imaginar els secrets que s’amaguen a la seva pròpia casa.
Opinió personal:
És genial!
No es fa gens passat en cap tros i barreja molt bé les aventures del protagonista amb els fets històrics, aconseguint que s'uneixin, sense que semblin dos històries diferents, cosa que molts cops passa en les novel·les històriques.
Des del primer moment m'ha caigut molt bé en Bernat, el protagonista i m'han encantat totes aquestes històries d'espies que sorgeixen a mesura que vas llegint, que fan el llibre més emocionant.
És un llibre en el qual no saps ben bé fins al final amb quina part va cada personatge, cosa que fa que hi hagi molta intriga.
M'ha encantat i us el recomano encara que no us interessi gens la historia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada