"Mucha gente pequeña, en lugares pequeños haciendo cosas pequeñas, puede canviar el mundo"

dimecres, 20 de novembre del 2013

La volta al món en vuitanta dies

Ei! 
Avui us parlare d'un dels llibres més llegits de Jules Verne.  
Llibre: La volta al món en vuitanta dies
Autor: Jules Verne
Tradució: Jesús Moncada
Any: 2013
Idioma original: Francès
Editorial: Edicions 62
Sinopsi:
El 2 d'octubre de 1872, Phileas Fogg fa una aposta insòlita mentre juga a cartes amb els seus companys del Reform-Club de Londres: està disposat a fer la volta al món en només vuitanta dies. Aquell vespre, amb el seu criat Passepartout, empèn el viatge que l'ha de dur a Suez, Bombai, Calcuta, Hong Kong, Yokohama, San Francisco i Nova York, abans de tornar a Londres. ¿Aconseguirà ser de nou al club el 21 de desembre, a tres quarts de nou del vespre?
Opinion personal: 
Jo m'esperava que, al ser escrit el 1873, seria una mica aburrit i pesat però m'ha sorpres possitivament ja que m'ha agradat. He empatitzat moltissi amb el criat Passepartout, que es fica en embolics però que vol ajudar tant com pot al seu amo. A més a més gracies al llibre he vist com estva el mon en aquella època i m'han entrat ancara més ganes de viatjar.
El recomano molt, és entretingut i enganxa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada