"Mucha gente pequeña, en lugares pequeños haciendo cosas pequeñas, puede canviar el mundo"

dissabte, 4 de gener del 2014

El màgic d'Oz

BON ANY!!! 
Per començar aquest any 2014, que espero que us sigui fantàstic, m'agradaria presentar-vos un llibre que he llegit durant aquests dies. Es tracta de "El màgic d'Oz".
Llibre: El màgic d'Oz
Autor: Lyman Frank Baum
Traducció: Ramon Folch i Camarasa
Any: 2013
Idioma original: Anglès
Editorial: Edicions 62
Sinopsis:
La Dorothy és òrfena i viu amb els seus oncles a Kansas. Un bon dia, els aires d'un cicló se l'emporta a un món fantàstic des d'on haurà de buscar el camí de tornada a casa. Pel que sembla, el Màgic d'Oz és l'únic que pot ajudar-la. En el camí per trobar el mag, la Dorothy coneix el Lleó Poruc, el Llenyataire de Llauna i l'Espantaocells, que decideixen acompanyar-la. L'aventura posarà al descobert les seves pors i les seves febleses i els permetrà superar-les.
Opinió personal:
Al principi pensava que seria un llibre molt infantil i que m'avorriria moltíssim, però no a estat així perquè, encara que l'història que explica sigui infantil, m'ha agradat força.
En algun moment m'hauria agradat que entres més en detalls o que hagues fet més llarga alguna part del llibre, ja que molts cops els problemes és solucionaven massa ràpid.
Per altra banda m'ha caigut molt bé el Llenyataire de Llauna i penso que les històries que hi ha darrere cada personatge estan molt ben trobades, qui va escriure el llibre devia tenir moltíssima imaginació, per imaginar totes aquestes històries i tots aquests llocs meravellosos.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada